Kernel (OT?)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 8 Lut 2006, 11:38:29 CET

On Wed, 8 Feb 2006, Lukasz B wrote:
> NIEEEEEEEEE
>
> Ludzie, nie robcie z tego paranoi.
> Niedlugo indeks packages bedzie mial 20MB?
> to ile mi sie bedzie na Neo sciagac, pol godziny?

Akurat wielkość indeksów ma tutaj marginalne znaczenie. I tak praktycznie
ściąga się diffy, które aż takie wielkie nie są.

Jak to kiedyś kloczek powiedział: "łącza tanieją". A może mówił o
dyskach...? :D

Poza tym - chyba i18n można do indeksów nie ściągać - oszczędzisz bardzo
dużo....

> Wydaje mi sie, ze obecne rozdrobnienie wychodzi juz troche
> poza ramy funkcjonalnosci.

Po to, abyś miał w systemie to co potrzebujesz i używasz. Nic więcej. I to
IMO _jest_ funkcjonalne.