./builder

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Śro, 8 Lut 2006, 19:24:35 CET

Dnia środa, 8 lutego 2006 16:59, Piotr Skwarna napisał:
> + install -d /%{tmpdir}/qfaktury-0.0.2-root-spider%{_pixmapsdir}

może jeszcze nie wiem wielu rzeczy ale tej linii kompletnie nie rozumiem
jeżeli chcesz utworzyć w $RPM_BUILD_ROOT katalog %{_pixmapsdir}
to chyba trzeba to zrobić tak:
 install -d $RPM_BUILD_ROOT%{_pixmapsdir}

może napisz coś więcej bo jak dla mnie trochę mało podałeś.
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!