mlmmj

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Śro, 8 Lut 2006, 18:30:17 CET

On Wed, Feb 08, 2006 at 07:06:28PM +0100, Robert Tomasik wrote:

> może developerem nie jestem ale speca mogę zrobić jak ktoś potrzebuje.
> Przesyłam go oczywiście w załączniku.
> Jak któryś z develów się zlituje to może go nawet do cvs wrzuci :)

> %files
> %defattr(644,root,root,755)
> %doc AUTHORS ChangeLog README* FAQ TODO TUNABLES UPGRADE contrib
> %attr(755,root,root) %{_bindir}/mlmmj-*
> %{_datadir}/mlmmj/text.skel

ja proponuję +w dla tego człowieka, aby osobiście mógł wrzucać takie
pierdoły a potem być oficjalnie biczonwany na oczach matki, żony, dzieci
i wnuków za brakujący katalog %{_datadir}/mlmmj

+1 (: to już 2, nie ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org