Jak zainstalować TH

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Śro, 8 Lut 2006, 22:06:42 CET

Dnia Wednesday, 8 of February 2006 18:57, Jakub Bogusz napisał:

> To jak to się zbudowało?

na builderach Th nigdy nie bylo tego problemu i nie wiem kiedy zmienilo
sie wersjonowanie tego symbolu. pierwszy raz nadzialem sie na to,
gdy ostatnio robilem porzadki na th-alpha (glibc-2.3.4 -> 2.3.90),
a ostatnio takze, przy przejsciu z ac-amd64 na th-x86_64 w domu.
aktualizacja glibca sypnela sie tak na oko na dynamicznie linkowanej
(w TH) binarce /sbin/postshell (jakos nie mialem czasu i okazji
by zrobic ja na statycznym klibc-u).

> A make test przy budowaniu przeszło?

nigdy nie bylo puszczane, bo nie mamy super maszyn,
ktore przechodza bez problemow testy dreppera ;-)

--
to_be || !to_be == 1, to_be | ~to_be == -1