psi-icons.spec - prosba o opinie...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 10 Lut 2006, 01:47:28 CET

Hello.

Mamy w CVS przestarzale psi-icons.spec, ktore nie dziala z psi >= 0.9.3.
Mam zamiar odswiezyc ten pakiet, ale nie moge sie zdecydowac w jaki
sposob przeprowadzic ta operacje. Juz wyjasniam dlaczego. Otoz zawierac
ma on ni mniej ni wiecej tylko ponad 50 zestawow ikonek. Mozna je
wrzucic na kilka sposobow...

zrodla:

1. Jako jeden wielki tarball na DF. Plusy: mniejszy spec. Minusy:
wrzucanie nowego wiekszego tarballa przy kazdym dodanym zestawie ikonek.

2. Kazdy zestaw jako osobny SourceX. Plusy: nie trzeba wrzucac za kazdym
razem nowego duzego tarballa. Minusy: duzo zrodel w specu.

3. Kazdy zestaw w osobnym specu, patrz nizej.

paczkowanie:

1. Jako jedna wielka paczka psi-icons. Plusy: maly spec, nie trzeba
instalowac kazdego zestawu osobno. Minusy: nawet jak chce jeden zestaw
ikonek to musze miec wszystkie.

2. Kazdy zestaw jako osobny podpakiet. Plusy: mam tylko to co chce
(czyli w zgodzie z filozofia PLD :)). Minusy: kazde zrodlo trzeba osobno
instalowac, dla kazdego zrodla trzeba zdefiniowac podpakiet ==
wielgachny spec.

3. Kazdy zestaw ikonek jako osobny spec. Plusy: te same co w pkt 2.
Minusy: >50 nowych specy.

Jakie sa wasze typy na spaczkowanie tychze ikonek? Moj to 2 i 2. Ale
wacham sie tez nad 3 i 3. A moze ktos ma jeszcze jakies inne pomysly?

M.