[ac-ready] X11 i xterm - uzupełnienie

Charles kkrenski w gmail.com
Sob, 11 Lut 2006, 01:25:30 CET

Dnia piątek 10 lutego 2006 13:31, Pepe napisał:

> Nie działa żadna "kombinacja" z lewym ALT'em.
>
> Nie działają również "kombinacje" z prawy ALT'em, a co za tym idzie nie
> da się wprowadzać polskich znaków.
>
> Wszystkie te objawy występują w xterm'ie.

I chyba tylko w xtermie.
Terminal (0.2.4) i Eterm (0.9.3) nie "złapały" powyższej przypadłości.
Czuję się wywołany do tablicy, bo to ja dodałem łatę:
> Revision 1.184  2006/01/31 19:46:48  charles
> - added -xkbcomp-level.patch - fix:
>   Warning: Type "ONE_LEVEL" has 1 levels, but <RALT> has 2 symbols
z tym, że IMHO ona jest OK:
http://www.xfree86.org/4.4.0/XKB-Enhancing4.html

Przyczyny szukałbym raczej w naszym (czyt. łatanym) xtermie.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski