SPECS: ndiswrapper.spec - new way of modules build

Nie, 12 Lut 2006, 00:42:44 CET

On Saturday 11 February 2006 23:17, kiesiu wrote:

> Widzę, że nie zainteresowało to nikogo. To znaczy, że tak ma być i
> opisany powyżej przeze mnie problem w niczym nie przeszkadza?
Dokładniej to powinno być bodaj:

%if "%{_target_base_arch}" != "%{_arch}"
                ARCH=%{_target_base_arch} \
                CROSS_COMPILE=%{_target_base_cpu}-pld-linux- \
%endif
		HOSTCC="%{__cc}" \

Tak czy owak mi nie przeszkadza.

Jak chcesz to poprawiaj uprzednio testując różne przypadki.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/