SPECS: exscalibar.spec (NEW) - initial spec which is required for ...

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Wto, 14 Lut 2006, 23:46:47 CET

Dnia wtorek, 14 lutego 2006 21:07, paszczus napisał:
> Author: paszczus                     Date: Tue Feb 14 20:07:57 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - initial spec which is required for amarok full funcionality ; nfy, broken

./builder -bb exscalibar.spec
[...]
( cd /src/moc && /usr/bin/make )
/bin/sh: cd: /src/moc - No such file or directory
[...]

Czy taki błąd w budowaniu można rozwiązać poprzez dodanie export QTDIR=/usr w
części %build i %install? (Ja tak właśnie musiałem kompilować sobie
exscalibara jakiś czas temu...).

Wiem, że nie jest to cudne rozwiązanie, ale dla projektów opartych na Qt
(qmake) wymagane jest podanie tej zmiennej podczas wywoływania qmake i make
do poprawnego skompilowania. Czy to jest błąd specyficzny dla PLD, że qmake
"nie wie gdzie jest qt" i trzeba mu podpowiadać?

Pozdrawiam,
Piotr Budny