SPECS: madwifi.spec - fixed modules build, snap 20060128

Śro, 15 Lut 2006, 15:28:01 CET

On Wednesday 15 February 2006 15:24, kiesiu wrote:
> Witam!
>
> Przesyłam łatkę na madwifi.spec poprawiającą budowanie modułów na nowym
> jądrze. Przy okazji uaktualnienie do snapshota z 20060128. Buduje się
> oczywiście. Jakby ktoś władny mógł na to rzucić okiem, dodać do CVS i
> jeszcze STBR to byłbym bardzo wdzięczny. Wszelkie uwagi mile widziane.

to po co?

+%if %{with dist_kernel}
+       %{__make} -C %{_kernelsrcdir} O=$PWD/o prepare scripts
 %else
-        ln -sf %{_kernelsrcdir}/include/asm-%{_target_base_arch} include/asm
+       install -d o/include/config

popatrz w softmac.spec

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/