qt4 w Ac

Charles kkrenski w gmail.com
Sob, 18 Lut 2006, 17:38:54 CET

Dnia sobota 18 lutego 2006 15:28, Jakub Bogusz napisał:
> Warto byłoby mieć...[1]
>
> Do tego trzeba by co najmniej wydzielić moc i uic z qt-devel-3.*
> (jest konflikt z qt4-build) - i pewnie instalować odpowiednią wersję
> tego pakietu oraz qmake w zależności od pożądanej wersji qt (czy może
> moc i uic z qt4 mają jakiś tryb kompatybilności?).
>
> [1] chodzi oczywiście o lastfm-player ;)
> No i na przyszłość - żeby chęć skompilowania jakiegoś nowego programu
> w qt nie oznaczała konieczności natychmiastowego uaktualnienia systemu
> do Th.

Też akurat się nad tym zastanawiam :-)
Próbowałem nawet podpatrzeć jak to rozwiązano w innych distro.
Więc może taka opcja:
1. Qt3 zostaje jak jest (jeszcze długo będzie to podstawowe Qt)
2. Narzędzia (binarki) z Qt4 lądują do _libdir/qt4/bin
2a.. Dodatkowo symlinki w _bindir z sufixem np. -qt4 lub -4

Raczej coś w tym guście - i mamy brak konfliktów.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski