qt4 w Ac

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 19 Lut 2006, 08:55:00 CET

Dnia 19-02-2006, nie o godzinie 01:36 +0100, Charles napisał(a):
> Witam.
>
>         OK. Oto moja propozycja (nie uwzględnia ostatnich zmian
> qboosha).
> Diff w załączniku, a dodatkowo kilka słów komentarza:
>
> QDIR=%{_libdir}/qt4
> a więc wszystkie narzędziówki lądują w QDIR/bin i wszystko gra.
Ja się jeszcze dobrze nie znam, ale widzę, że masz
	+%define                _qtdir          %{_libdir}/qt4
a potem
	-       -plugindir %{_libdir}/qt4/plugins \
	+       -plugindir %{_qtdir}/plugins \
I w tym przypadku to nic nie zmienia. To jakieś przeoczenie czy tak ma
być?
Chciałby to wiedzieć, bo uczę się na zmianach robionych przez innych, a
póki co nie mieszam w poważniejszych specach :)
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."