[ac] STBR qscintilla python-PyQt. To co jest aktualnie - segfaultuje.

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 21 Lut 2006, 14:12:25 CET

Dnia wtorek 21 lutego 2006 14:00, Mateusz Korniak napisał:

> Ta zmiana to kosmetyka aka changelog ;) Usunąłem ten BR.
>
> Trudno. Trzymam za słowo i licze na działający wkrótce eric3.

To zrób to porządnie (czyt. bez przeróbek speca).
Eric3 działa, z tym że nie używam PyKDE.
Niezależnie od tego możesz wziąć sip, PyQt i erica z DEVEL
- działa OK.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski