SOURCES (LINUX_2_6_14): linux-2.6.14.7-kernel-gcc4.patch (NEW) - 2...

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Wto, 21 Lut 2006, 19:45:54 CET

Jan Rekorajski wrote:

> Przestan smiecic po CVS-sie i poczytaj sobie do czego sluza tagi i
> branche.

Już odpowiadam (i Pawłowi też) - przygotowuję testową wersję sterownika
cx88-blackbird - próbowałem przebudować jądro 2.6.14.7 z najnowszej wersji
LINUX_2_6_14 jak i auto-ac-kernel-grsecurity-2_6_14_7-4 z tym że dostaję
sporo nie nakładających się patchy.

Dopóki nie przetestuję działania nowej wersji sterownika/jądra nie chcę
dotykać istniejących patchy - stąd zmiany w nazwie. Co do śmiecenia,
to pamiętam dyskusję na temat śmiecenia tagami (to chyba było jeszcze
@pld.org.pl) - zawsze gdzieś zostają śmieci.

W każdym razie mam dodatkowe pytanie - z jakiego taga/brancha jest
budowany kernel 2.6.14.7-4 w ac-ready? Coś za dużo mam tych rejectów
podczas patchowania.

Pozdrawiam,
Marek

PS2. Był ostatnio jakiś ICMP DoS - poprawka będzie ponoć w nowym
grsecurity (w oficjalnym jeszcze nie ma, w patchach na stronie autora
jest) - mamy to już ?