memtest86+ amd64

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Pią, 24 Lut 2006, 16:03:04 CET

memtest86+ ma exclusive arch x86 pewnie nie zdziwilbym sie za bardzo
gdybym nie zajzal na strone owego projektu. A tam w history jest
napisane: "Our work started when we got the first AMD64 system" :)
Wiec sprobowalem go zbudowac na amd64 i to wnioski - ze speca sie nie
buduje :) ale
Oryginalny makefile uzywa -march=i486
nie wiem gdzie ustawia sie flaga __WORDSIZE na 32 ale sie ustawia bo
probuje includowac gnu/stubs-32.h - jesli podlinkuje sie go do stubs-64.h
to make (oryginalny) buduje memtesta do konca. I teraz nasuwa sie pytanie
czy nie mozna zaczac go budowac na amd64 z -march=i486 i jakims trickiem
na tego stubsa? Nie wiem jaki kod z tego powstanie - nie mam jak sprawdzic
tak zbudowanego memtesta ale to w sumie kod nie zalezny od niczego i nic
od niego nie zalezy a skoro wspiera amd64 to warto by go miec na tej
arch..

Pozdrawiam.

--
Tomek