Buildery Th

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 25 Lut 2006, 23:02:00 CET

On Saturday 25 February 2006 19:48, Artur Frysiak wrote:
> Witam.
> Do kogo mam się zgłosić aby mieć możliwość puszczenia zlecenia na
> buildery Th ?

Są od paru miesięcy takie same jak w ac, ale ponieważ i686 jest teraz martwe
(czeka na gausa, bo on ma roota na nowej maszynie, żeby rozpakować tarballa z
burdelem), to i tak nic z tym nie zrobisz.

(temu ci nie odpowiadałem od razu, bo miałem nadzieję, że się gaus wczoraj
pojawi)

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki