SPECS: endeavour.spec - bcond for polish lang support

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 2 Sty 2006, 10:07:47 CET

On Mon, Jan 02, 2006 at 10:03:47AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Heh, a dlaczego tego nie mozna zrobic porzadnie?

Chodzi o tłumaczenie czy spec ?
ad tłumaczenie => patrz w źródła, tutaj przykład:
<ciach>
#elif defined(PROG_LANGUAGE_POLISH)
        button_name = "Separator";
        menu_name = "Separator";
        tooltip = "Separator";
#else
        button_name = "Separator";
        menu_name = "Separator";
        tooltip = "Separator";
#endif
</ciach>

Wszędzie jest tak porobione, ja nie znam sie natyle zeby
kobyłę przepisać, program bduują na windowz/*unix, dorobiłem
tyle że mi działa, pozatym uzywam wczesniejszej wersji i jakoś
niewidzę ażeby tfurcy chcieli ten fakt zmienić na coś sensowniejszego

ad spec zrobiłem najlepiej jak umiałem, wypatrzyłem na temat bcondów w
innych specach, prosze nie krzyczcie :)

abram
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa