conky.spec nowa wersja

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 3 Sty 2006, 18:38:38 CET

On Tue, Jan 03, 2006 at 06:23:43PM +0100, kermit1715 w wp.pl wrote:

> dzieki za uwage tym razem w zalaczniku diff :)
>
> XFree86-devel zmienilem na X11-libs bo na stronce jest napisane ze potrzebuje bibliotek X11, chyba ze sie myle wiec mnie poprawcie (ewentualna poprawka najlepiej z uzasadnieniem :) )

Na pewno nie X11-libs zamiast -devel.
Ze względów "historycznych" metapakiet zawierający biblioteki X11 nazywa
się XFree86-devel, natomiast X11* to konkretna implementacja
(monolityczne X.org).
Na stronie niestety nie ma wyjaśnienia dlaczego akurat >= 6.8.2.

BTW:
Nadal brak Source0-md5.
Czy COPYING zawiera coś innego niż tekst GPL?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/