smpeg - update do wersji z CVS dla Th

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 4 Sty 2006, 08:14:00 CET

Dnia środa 04 stycznia 2006 07:25, Paweł Sikora napisał:

> zerknę w to w wolnej chwili.

Od razu dodam, że patch między 0.4.4 a CVS ma ~550K, a wyciągnięcie z niego
samych zmian dotyczących GCC4 może być zadaniem z lekka awykonalnym. W sumie
dziwne że nie wydano kolejnej wersji, szczególnie że nie ma żadnych znanych
błędów - nie mnie tu decydować, ale ja bym ten obecny CVS wziął do testów.
SDLa się i tak raczej na produkcji nie używa...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}