kdm bug?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 4 Sty 2006, 21:10:01 CET

Otóż po upgrade (tego nie jestem pewny) do KDE 3.5 lub jajka, wiesza się po
kilku minutach klawiaturą. Po przejrzeniu logów:
atkbd.c: Spurious ACK on isa0060/serio0. Some program, like XFree86, might be
trying access hardware directly.
atkbd.c: Spurious ACK on isa0060/serio0. Some program, like XFree86, might be
trying access hardware directly.

Powodem tego jest:
Jan  4 01:07:48 inhell init: Id "x" respawning too fast: disabled for 5
minutes
Czyli kdm z initrab wraz z kdm w rc scripts. Nie wiem czemu ale wcześniej to
nie powodowało zawieszenia klawiatury.
Ale co ciekawe, gdy wykomentowałem
#x:5:respawn:/usr/bin/kdm -nodaemon
to kdm i tak chciał startowaać co 5 minut i wieszał klawiaturę. Musiałem
wywalić kdm z defaultowego runlevelu i odkomentować to powyższe, bo nie
sprawdziłem czy jak oba odkomentuje to, to sie uruchomi kdm.
Warte dodania jest, że obiaw mi się poraz pierwszy pojawił gdy przełączyłem
się z glenowego initng-pld na rc-scripts. Z initng ten problem nie występuje.

Ktoś ma podobnie?

Arch athlon, jakby to miało znaczenie.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics