Od kiedy pakiety w PLD mają być mądrzejsze od administratora? (znowu Apache2.2)

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 5 Sty 2006, 13:13:05 CET

On Thu, Jan 05, 2006 at 11:41:03AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Gwoli ścisłości - to są moduły, które do tej pory były w pakiecie apache
> - więc nic nowego się nie doinstalowywuje.

To już mi arekm wyjaśnił. Mimo wszystko idea (meta)pakiet i pakiet-base
mi się nie podoba.

> Zależności są dyskusyjne, ale gdyby ich nie było - byłaby inna kolekcja
> wiązanek nt. niedziałających konfiguracji po uaktualnieniu.

Teraz i tak wiele konfiguracji będzie bardzo zepsute. Na maszynie, gdzie
ostatnio zrobiłem upgrade, włączył mi się /cgi-bin/ i zmienił
DocumentRoot. Wszystko dlatego, że teraz te ustawienia wylądowały
w innych plikach i moje zmiany zostały nadpisane przez ustawienia
domyślne. Przecież w ten sposób mogły powstać poważne dziury
w bezpieczeństwie.

Pozdrowienia,
        Jacek