[builder-ac-ppc@pld-linux.org: ERRORS: kernel24.spec]

Pią, 6 Sty 2006, 08:51:25 CET

On Thursday 05 January 2006 22:38, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ciekawe, zapuściłem z palca, zobaczymy co będzie. Oby się nie sypało hw bo
> znów będzie klops z ppc :/

Też zmarło z segfaultem :-/

make z palca i
  CC      fs/nfsctl.o
/bin/sh: relocation error: /bin/sh: symbol execve, version GLIBC_2.0 not
defined in file libc.so.6 with link time reference
make[1]: *** [fs/nfsctl.o] Error 127
make: *** [fs] Error 2

kolejny make i przechodzi.

W dmesg jest parę oopsów od altiveca ale to raczej nie powinno nic popsuć.

gausus, nie wiesz co się tam może dziać?

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/