Od kiedy pakiety w PLD maj

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pią, 6 Sty 2006, 10:17:43 CET

On Fri, Jan 06, 2006 at 08:40:58AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tak BTW - czy _jakakolwiek_ przeglądarka obsługuje już http z TLS?

A jakaś (z tych w miarę nowych) nie obsługuje? Przecież między TLS
a ostatnim SSL prawie nie ma różnic. Tak mnie zaskoczyłeś tym pytaniem,
że aż sprawdziłem tetherealem, co mój Firefoks wysyła:

[...]
Secure Socket Layer
    SSL Record Layer: Handshake Protocol: Client Hello
        Content Type: Handshake (22)
        Version: TLS 1.0 (0x0301)
[...]

Pozdrowienia,