KDE i dzisiejszy upgrade.

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 6 Sty 2006, 14:46:23 CET

Dnia piątek, 6 stycznia 2006 10:05, Marcin Król napisał:
> Hello.
>
> Wlasnie przed chwila zaryzykowalem --dist-upgrade.
[...]
> Polecial killall na ww procesy po czym 'rm -rf .kde .kderc'. Po tej
> operacji zalogowalo mnie w kilka sekund. Tak ma byc?

Chyba nie, mi się coś takiego nie zdarzyło. Ale dla odmiany na jak dotąd
stabilnym jak skała laptopie wczoraj zaliczyłem dwa oopsy kernela - jeden
spowodowany przez kio_file, a drugi przez nspluginviewer (oba procesy ze
stajni KDE). Oba były mało przyjemne tym bardziej, że system działał niby
dalej, ale się zdestabilizował - np. przy restarcie oops-y robił umount.