Od kiedy pakiety w PLD maj

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pią, 6 Sty 2006, 19:54:40 CET

On Fri, Jan 06, 2006 at 04:16:14PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> Za duży skrót myślowy :)
> Jak już inni napisali - chodziło mi o upgrade do TLS z czystego
> połączenia... możliwe są wtedy NameVirtualHost w pełni działające.

I bez tego są możliwe, jeśli się ma odpowiedni certyfikat (
z SubjectAltName, CACert.org umie takie wystawiać, pewnie jakieś
komercyjne CA też), jedyny problem z tym, że jest jeden certyfikat dla
wielu wirtualnych hostów (to nie problem, gdy wszystkie domeny należą do
tego samego właściciela).

Pozdrowienia,
        Jacek