SPECS: kernel-plustek-sane.spec - inline-in-header patch - yet mor...

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Nie, 8 Sty 2006, 02:10:46 CET

On Sat, Jan 07, 2006 at 10:32:29PM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> Na 2.6 widziałem nawet jakieś patche, w mandrivie chyba do 2.6.11 coś
> próbowali z pt_drv.

oczywiście nikt Ci nie broni ich poszukać i wrzucić, nawet jeśli nadal
nie będzie się budować, bo wtedy już będzie nadzieja że moduł będzie
działał

aha, ten drugi komunikat co wkleiłem nie jestem pewien czy będzie na gcc3
wstępował, tylko 4.1 próbowałem

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org