mozilla-firefox.spec

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 14 Sty 2006, 17:09:00 CET

On Sat, Jan 14, 2006 at 03:26:21PM +0100, Lukasz Glebicki wrote:
> z DEVEL
>
> Zrobiłem tak, aby się odpalała. I działa, choć opisałem problem ze starymi
> bookmarkami.
> Po odpaleniu od razu ich nie widac. Wystarczy albo dodac strone, albo odpalic
> manage bookmarks. To trzeba poprawic, ale na razie nie mam siły na to.
>
> Poprosze o ewentualne poprawki speca, jak komus sie nie podoba sposob, jaki
> odpalilem mozille i ewentualnie STBR/test.
>
> Jak sie spodoba wladnym, to można przenieść do HEAD. Tylko ja nie wiem czego
> jej brakuje jeszcze.

Po zainstalowaniu (nie aktualizacji starych paczek) jedyny problem na
jaki się natknąłem to wspomianny z bookmarkami ze starego profilu.
Reszta jest ok.

IMHO mimo wszystko mogłoby to pójść do ready. Fajnie by było wypuścić Ac
z firefox 1.5.

--
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..