IMQ i kernel-grsecurity-2.6.14.6

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 14 Sty 2006, 17:36:52 CET

On Sat, Jan 14, 2006 at 05:26:32PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> W ogóle w tym naszym piękym jajku jest the righ way zamiast IMQ czyli IFB
> (Intermediate Functional Block). Od 2.6.15 IFB jest by default w jajku.

Może to jest the right way, ale jak ja mam na to przeportować system
podziału kikudziesięciu łącz pomiędzy parę tysięcy użytkowników? Za
kolejne eksperymenty mnie klienci zlinczują. Bardzo nieładnie, że
w środku stabilnej linii kerneli (nawet jeśli to były patchowane
kernele), w jednej linii dystrybucji znika taka funkcjonalność. :-(

Mnie chyba pozostanie trzymanie się 2.6.11.10-6 przez jakiś czas...
Tylko pewnie niedługo nie będzie się dało w takim systemie upgrade PLD
zrobić, bo co innego będzie nowego kernela wymagać...

Pozdrowienia,
        Jacek