IMQ i kernel-grsecurity-2.6.14.6

Sob, 14 Sty 2006, 18:22:01 CET

On Saturday 14 January 2006 18:02, Jacek Konieczny wrote:

> Gdybym miał czas się w to bawić, to miałbym pewnie i czas opanować to
> "the right way". Niestety czasu na takie rzeczy nie mam...
Lenie patentowane. To może chociaż sprawdzisz czy aktualny kernel z
LINUX_2_6_14 ma dobre/działające imq?

> i mam
> wrażenie, że PLD powoli przestaje być dystrybucją dla mnie. Tylko co
> w zamian?
Nie wiem, jakoś mi żadna inna nie pasuje :) Sam jestem ciekaw czy jest jakieś
inne distro, które by zadowoliło developera PLD hehe.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/