mozilla-firefox-1.5-2.2

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 15 Sty 2006, 15:08:48 CET

> To mają pH ;-) SOD#1

Coz. W takim razie pozostaje mi tylko pozegnac sie ostatecznie z FF na
stacjach PLDowych. W sumie i tak zdecydowanie bardziej lubie mozilla
suite, uzytkownicy tez beda musieli polubic :)

> Dobrze pamiętasz, ale w FF się dużo pozmieniało. Może warto zobaczyć co ma do
> powiedzenia w tym fachu konkurencja. Zawsze też można spróbować też poprawić
> mozille (suite) żeby nie korzystała z bibliotek FF.

E, e. Ale u mnie mozilla suite nie korzysta z zadnych bibliotek FF tylko
z wlasnych, wiec co tam poprawiac? :)

M.