xorg 6.9.0 - czy aby napewno do Ac?

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 15 Sty 2006, 17:33:57 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> Najbardziej dotkliwym problemem jest losowe zajmowanie 100% czasu
> procesora przez proces X. Jedynym ratunkiem jest restart xserwera.

Uzywam na radeonie 7000 na jednej maszynie. Nie zauwazylem tego.

> Przy użytkowaniu XAA występują ogromne problemy z wyświetlaniem obrazu
> (fragmenty zawartości ekranu są pokazywane w losowych miejscach
> uniemożliwiając jakiekolwiek użytkowanie).

Hm. Jedyne co zauwazylem, i co mnie strasznie denerwuje na tej maszynie
to fakt, ze przy scrollowaniu okienka "stara" zawartosc zostaje tam
gdzie byla. Rezultat: po paru przesunieciach gora dol mamy w okienku
sieczke. Trzeba je zminimalizowac i przywrocic zeby znow bylo ok.

> Niektóre aplikacje jak np. beep media player - zamiast
> playlisty wyświetla jakąś losową zawartość framebuffera, konsole
> (terminal kde) jest nieużywalnie wolny.

Konsole dziala mi ok na ww maszynie.

> Czy nie lepiej było by używać 6.8.2? dobre, stabilne, sprawdzone, etc.

Z tym moze byc problem, bo pewnie pojawia sie argumenty, ze jak bedziemy
chcieli zostawiac "starocie" to Ac skonczy jak Ra :)

M.