alsa-udev nie działa :(

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 15 Sty 2006, 18:18:22 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> jeśli karta jest na usb to ma zadziałać usb hotplug i zająć się resztą.
> ALSA init ma się zajmować tym co jest w komputerze, a nie
> teoretycznymi kartami usb.

Zadziała, a wtedy alsasound start powie, że ma wszystko w dupie, bo:
1. moduły są już załadowane
2. istnieje już pierwsza karta dzwiękowa

Problemem jest to, że odzyskiwanie ustawień miksera i ładowanie modułów
do kart dzwiękowych to dwie odrębne czynności, które powinny być od
siebie niezależne. (alsa-udev miał to właśnie zrobić)

> samo się nie zrobi.

Owszem, ale to nie znaczy, źe musisz pierdolić głupoty i mieszać czyjąś
robote z błotem. (szczególnie, jeśli wciąż nie masz pojęcia w czym tkwi
problem, mimo iż wielokrotnie go już tu opisywałem)