xorg 6.9.0 - czy aby napewno do Ac?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 15 Sty 2006, 19:13:44 CET

Marcin Król napisał(a):

> Uzywam na radeonie 7000 na jednej maszynie. Nie zauwazylem tego.

To jest losowe zajmowanie 100% - raz jest, raz go nie ma. Sądziłem, że
to tylko na moim radeonie 7000, ale jak zobaczyłem to u prezesa, na
innym radeonie, wtedy próbowałem dojść z Fryderykiem co może być przyczyną.

> Hm. Jedyne co zauwazylem, i co mnie strasznie denerwuje na tej maszynie
> to fakt, ze przy scrollowaniu okienka "stara" zawartosc zostaje tam
> gdzie byla. Rezultat: po paru przesunieciach gora dol mamy w okienku
> sieczke. Trzeba je zminimalizowac i przywrocic zeby znow bylo ok.

> Konsole dziala mi ok na ww maszynie.

A masz EXA włączone? Bo tylko wtedy występuje (przynajmniej u mnie).
Przy wyłączonym EXA, jest to co piszesz wyżej z okienkami (np.
http://jack.eu.org/trash/bmp.jpg), z tym że u mnie playlistę (która na
screenie jest przesuniętym pulpitem) wystarczy kliknąć na pierwszy plan,
by przywołać ją do porządku.

> Z tym moze byc problem, bo pewnie pojawia sie argumenty, ze jak bedziemy
> chcieli zostawiac "starocie" to Ac skonczy jak Ra :)

Pytaniem jest, czy modularne iXy są gotowe do przetestowania - może w
tym monolicie diabeł jest pogrzebany?

--
Jarosław Kamper