SPECS: autofs.spec - patches moved to our cvs

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 17 Sty 2006, 21:22:01 CET

On Tue, Jan 17, 2006 at 08:23:54PM +0100, Lukasz Glebicki wrote:
> On Tuesday 17 January 2006 19:26, Jakub Bogusz wrote:
>
> [...]
> Jeszcze pytanie:
> Zostawiłem wersje w postaci 4.1.4 zamiast %{version}. Czy to jest poprawne?
> Mi się wydaje, ze tak, bo przy kolejnej wersji update wiadomo do której wersji
> te pacze się odnosiły.

Aktualnie to nie ma znaczenia - oba zapisy są równoznaczne dopóki
%{version} jest równe 4.1.4.
Nie było wyrobionej praktyki w takich przypadkach (dla łat z URL-ami
- bo te bez URL-i wrzucamy oczywiście bez numeru wersji).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/