eagle usb na 2.6.14.x (długie)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 19 Sty 2006, 08:33:31 CET

On Wed, Jan 18, 2006 at 09:40:12PM +0100, Tomasz Witek wrote:
> chyba ze ktos napisze do jutra jak skonfigurowac ueagle to ja jutro
> objecuje wieczorem sprawdzic.

uagle jest jeszcze prosciej używac niż eagle-usb, wczoraj odpaliłem
to to od ręki, opis był na pld-kernel, dodam uwagi:
1. konfigi
ifcfg-ppp0
DEVICE="ppp0"
PERSIST="yes"
USER="hb******@neostrada.pl"
ONBOOT="yes"
2. /etc/ppp/options
user "hb*******@neostrada.pl"
plugin pppoatm.so
0.35
# 0.35 bierze się z (za pld-kenrel)
#0.35 VPI=0, VCI=23 z eagle'a w przypadku tpsy (eagle w hexach, ueagle
#dziesiętnie).
noipdefault
defaultroute
persist
noauth
nobsdcomp
nodeflate
nopcomp
novjccomp
noaccomp -am
debug
# powinno się łączyć do skutku, np po padzie modemu, lini,
# u mnie niestety działa to jakoś niedokońca, ale podnosi interfejs
# 8x na 10 przypadków wypięcia modemu/lini
maxfail 0
lcp-echo-interval 10
lcp-echo-failure 10
3. zainstalować ppp-plugin-pppoatm
4. hotplug => (sprawdzić licencję, coś tam pisali że pliki wyciągnięte z
instalatorów windowz, pora dorobić speca)
w /lib/firmware zrobic ueagle-atm
wgrać zawartosc z ueagle-data-1.0.tar.gz
restartnąć na wszelki słuczaj hotplug'a
5. włożyć modem usb sagem:
w dmesg po włożeniu modemu
usb 1-1: new full speed USB device using uhci_hcd and address 2
usb 1-1: [ueagle-atm] ADSL device founded vid (0X1110) pid (0X9022) :
Eagle II
usb 1-1: reset full speed USB device using uhci_hcd and address 2
usb 1-1: [ueagle-atm] pre-firmware device, uploading firmware
usb 1-1: [ueagle-atm] loading firmware ueagle-atm/eagleII.fw
usb 1-1: [ueagle-atm] firmware uploaded
usb 1-1: USB disconnect, address 2

6. ifup ppp0 ;-)

Działa, tutaj podziękowania dla osoby z pld-kernel za pouczenia jak to
odpalić (From: Tomasz Wittner)

Czyli z nowym 2.6.14.6-4.2 działa i nie trzeba się męczyć.
Ja przerzucam się na nową metodę obsługi sagema, chyba
ze eagle-usb też będzie działać po nałożeniu poprawek podesłanych tutaj.

pozdrawiam.
abram
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa