eagle usb na 2.6.14.x

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 19 Sty 2006, 08:35:34 CET

On Wed, Jan 18, 2006 at 10:45:03PM +0100, Bartłomiej Nogaś wrote:
> Przesyłam jeszcze diff`a pomiędzy moim ealge-usb.conf, a tym standardowym.

Zainteresuję się tym w domu wieczorem,
btw, skąd masz, skad poprawiłeś konfigi ?
Ja siedziałem przy tym ze 2 wieczory i jakoś niedoszedłem do tego ...
(przyznaję się,  nie ruszyło od ręki, to przestałęm drążyć temat po
iluś próbach ;-))

pozdrawiam,
m.a.
--
Moskiewskie zakłady spirytusowe "Duch Lenina" rozpoczęły produkcję
wódki w butelkach z lewym gwintem. Ten podły chwyt poniżej pasa