db4.2

Pią, 20 Sty 2006, 23:27:06 CET

On Friday 20 January 2006 23:20, Lukasz Glebicki wrote:

> Ale to dla mnie to wszystko jest dziwne. W Ac mam:
> rpm -q db
> db-4.2.52-12
> W specu 4.2.52-1 i na dodatek inna nazwę (db4.2). Buduje mieszając dwie
> wersję db.
>
> Opcjonalnie bym zbudował auto-ac-db-4_2_52-12, ale ostatni który znalazłem
> jest -6 ze speca db4.2.

Dla AC jeśli istnieje AC-branch to ma pierwszeństwo. W przypadku db.spec masz
AC-branch                       (branch: 1.66.2)
Spec z tego brancha obowiązuje w AC.

W AC nie ma db4.2.spec.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/