patche do gcc4

Jan Palus atler w pld-linux.org
Sob, 21 Sty 2006, 13:30:26 CET

On 20.01.2006  20:51, Jakub Bogusz wrote:
> BTW: WindowMaker z HEAD nie buduje się w obecności pakietów gnustep-*
> - próbuje się instalować do innych katalogów niż spec przewiduje

Poprawione. Inna rzecz ze zaden z pakietow nie dostarcza standardowych
katalogow gnustepa [1] (gnustep-dirs?), a do zbudowania WM istnieja
obecnie dwie drogi z i bez gnustep-make. IMHO WM powinien miec BR: na
ten ostatni, tyle tylko ze wtedy sciezki zalezalyby od $GNUSTEP_ROOT...
nie wiem jak cos takiego powinno byc prawidlowo obsluzone w specu.

[1] http://www.gnustep.org/resources/documentation/User/GNUstep/filesystem_6.html

--
atler