Webmin

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 27 Sty 2006, 22:08:44 CET

OK ktoś musiał to zrobić i padło na mnie.
Przesyłam diffa do webmina, spakowany ze względu na wielkość.
Nowa wersja - 1.250
Spaczkowane wszystkie moduły, aczkolwiek nie wszystkie pliki. Nie poradziłem
sobie z plikami ze znakiem specjalnym w nazwie: config-*-linux.
Usunąłem moduły, które przeznaczone są dla solarisa i *bsd (w pld się nie
przydadzą) podobnie pliki konfiguracyjne dla innych systemów i dystrybucji.
Sposób może nie wygląda ładnie ale jest skuteczny, mile widziane sugestie i
sposoby automatyzacji tego.
Sprawdzałem działanie tylko kilku modułów takich jak proftp, useradmin i kilku
innych. Wszystkie działają bardzo ładnie.
Zostały do zrobienia pliki konfiguracyjne dla PLD, opisy modułów i zależności,
ale to trochę później.
Proszę o commit.

Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!