mdadm, prośba o sprawdzenie na systemach z raidem

Sob, 28 Sty 2006, 00:54:15 CET

Witam,

Nie podoba mi się, że mdadm w przypadku raidów na stałe wrzuca tylko konkretne
urządzenia na initrd. Chcę to nieco ulepszyć w związku z czym potrzeba mi:

 mdadm -D --brief --config=/etc/mdadm.conf /dev/md0

z waszych systemów.

Planuje wrzucać na initrd konfig taki jak wypluje powyższa komenda + wszystkie
urządzenia pasujące do DEVICE podanego w mdadm.conf + urządzenia z powyższej
komendy.

Celem jest takie działanie mdadma na initrd by macierz wstała nawet po
pozamienianiu jakim kolwiek kolejności dysków itp.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/