kalgebra

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Sob, 28 Sty 2006, 15:14:21 CET

Pojawiła się nowa wersja programu kalgebra.
Nie zauważyłem problemów przy budowaniu, lekka modyfikacja pliku .desktop
Przesyłam diffa oraz patch z prośbą o aktualizację na cvs.
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!