mdadm, prośba o sprawdzenie na systemach z raidem

Sob, 28 Sty 2006, 14:47:15 CET

On Saturday 28 January 2006 00:54, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Planuje wrzucać na initrd konfig taki jak wypluje powyższa komenda +
> wszystkie urządzenia pasujące do DEVICE podanego w mdadm.conf + urządzenia
> z powyższej komendy.

Można testować:
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/*checkout*/geninitrd/trunk/geninitrd?rev=6894

Zależało by mi zwłaszcza na przetestowaniu przypadku gdy np. raid1 jest na
partycjach /dev/sdaX i /dev/sdbX i nagle np. sdbX staje się sdcX. System
powinien się obecnie zabootować bez problemu mimo takiej zmiany.

W /etc/mdadm.conf należy posiadać poprawnie wpisane DEVICE uwzględniające
takie przypadki np: DEVICE /dev/sd*

Oczywiście przypadki bez takiej zmiany również mnie interesują.

Jeśli komuś system nie zabootuje się poprawnie to poproszę o:
- /linuxrc z initrd
- /etc/mdadm.conf z initrd
- /etc/mdadm.conf z systemu
- rpm -q mdadm
- ew. loga z tworzenia initrd geninitrd -v opcje...

Wymagany mdadm >= 1.12.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/