SPECS: ffmpeg.spec - libdts and faad2 support enabled.

pluto w agmk.net pluto w agmk.net
Pon, 30 Sty 2006, 13:59:29 CET

On Mon, 30 Jan 2006, Jakub Bogusz wrote:

> To OK, potrzebne w obu wypadkach.

>        ^^^^^^^^^^^^^
>
> Albo jedno, albo drugie.
> Drugie (o ile działa) jest o tyle lepsze, że używa dlopen() i nie
> powoduje linkowania libavcodec z libfaad2, a tym samym ciągnięcia
> zależności.

osobiscie mi libfaad nie wadzi, bo i tak conajmniej mplayer
go potrzebuje, ale jesli wersja dlopen() dziala i jest wola
by przy niej pozostac, to moge cofnac --enable-faad.

--
to_be || !to_be == 1, to_be | ~to_be == -1