xfce4-panel-plugin

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Wto, 4 Lip 2006, 23:13:35 CEST

Dnia Tue, 4 Jul 2006 22:54:04 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> napisał(a):

> Pakiety z wtyczkami stają się właścicielami katalogu
> %{_datadir}/xfce4/panel-plugins .

Możesz tutaj jaśniej?? Bo wydaje się że z uprawnieniami jest wszystko
ok...

> Którego katalogu locale? Pokaż listę.

Szukanie niespakietowanych
plików: /usr/lib/rpm/check-files /tmp/xfce4-mount-plugin-0.4.5-root-root
ostrzeżenie: Znaleziono zainstalowane (ale niespakietowane)
pliki: /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES/xfce4-mount-plugin.mo
 /usr/share/locale/fr/LC_MESSAGES/xfce4-mount-plugin.mo
   /usr/share/locale/ko/LC_MESSAGES/xfce4-mount-plugin.mo
   /usr/share/locale/lt/LC_MESSAGES/xfce4-mount-plugin.mo

Nie wiem czy to jest ważne ale jak jest wykonywany
%find_lang %{name} to jest tworzony plik %{name}.lang. Właśnie w tym
pliku nie ma zapisanych w/w plików locale, a które później nie trafiają
do paczki.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski