[SPEC] thunar-archive-plugin.spec

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 5 Lip 2006, 13:03:57 CEST

Witam
W załączniku przesyłam speca - mały plugin do Thunara. Mam tylko dwa
problemy:
1) Na początku mi się ładnie zbudował i działał, a teraz (dla próby)
nie chce i wywala mi się na %setup -q.
+ rm -rf thunar-archive-plugin-0.2.0
+ tar -xf /root/rpm/SOURCES/thunar-archive-plugin-0.2.0.tar.bz2
tar: This does not look like a tar archive
tar: Skipping to next header
tar: Error exit delayed from previous errors
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.4887 (%prep)

Błędy budowania RPM-a:
    Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.4887 (%prep)
Error: package build failed. (no more info)

Powinien jeszcze jakoś automagicznie wykryć że jest to bz2 i dać
odpowiednią opcje ale tak nie robi:( Coś jest nie tak??

2)problem to nazwa paczki (rpm) jest tworzona od nazwy speca czy od
pola NAME?? Bo skoro w jest Thunar.spec i takie też są paczki to może
tak samo Thunar*plugins się powinno nazywać??

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski