[th] (fast)jar

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 6 Lip 2006, 15:43:08 CEST

On Thu, 6 Jul 2006, Paweł Sikora wrote:
> wrapper z gcc-4.2 ma identyczne opcje co jar z java-sun-tools
> plus dodatkową opcję -@:
>
> -@  instead of {[-C dir] files} ... accept one or more response files,
>         each containing one command-line argument
>
> zaś fastjar.spec nie akceptuje opcji -i tak jak konkurencja oraz
> ma dodatkową opcję -E oraz inne znaczenie opcji -@:
>
>  -E  don't include the files found in a directory
>  -@  Read names from stdin

Jeżeli to jest gdzieś konkretnie potrzebne (te opcje) to ja bym zrobił
kilka provides: jar-basic, jar-@, jar-E i jar-i (wiem, że nazwy złe, ale
to tylko idea). Odpowiednie paczki dostałyby odpowiednie provides
(+obsoletes jar-basic), potem jeżeli gdzieś będzie potrzebna jakaś
funcjonalność to odpowiednie req dajemy.

Oczywiście przy założeniu, że te opcje są potrzebne przez jakieś paczki.
Jeżeli nie to cokolwiek tutaj będzie to będzie dobrze.