emulator Neo-Geo / new

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Sob, 8 Lip 2006, 08:52:23 CEST

Dnia piątek, 7 lipca 2006 18:49, Miłosz Rzeźnikowski napisał(a):

> Juz nie ingeruje, bylem grzeczny i zrobilem patch na configure.in.
> %ifarch zostawilem tak jak bylo bo nie wiem...

Patch ładny. Spec prawie też ładny... Nie przepuściłeś przez adaptera ale już
mniejsza o to. W source0 nie dajesz nazw katalogów typu %{name}... dajesz
pełną nazwę, jak bozia przykazała. Sam popełniłem taki błąd i od razu mnie
skarcono :) Kommituję.

--
Bartosz Świątek