licencja kodeków AMR 3GPP

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Sob, 8 Lip 2006, 18:53:00 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> W amrnb.spec pojawiło się "LGPL" wzięte chyba z sufitu, w ffmpeg.spec
> "some kind of public domain with patent restrictions", z kolei
> w źródłach ffmpeg napisane "unclear"[...]
>
> Z tego wynikałoby, że PLD nie ma prawa tego rozprowadzać bez pisemnej
> zgody 3GPP.

Być może trzeba będzie dać jakieś NoSource, with license_agreement
i odwrócić bconda amr w ffmpeg i mplayerze - amrnb nie dotykałem, więc
nie wiem.

Co do LGPL to z tego co pamiętam interfejs łączący ffmpeg (a co za tym
idzie i mplayer) z bibliotekami amr/3gpp jest właśnie na LGPL - z tym że
sam kod amr/3gpp już takiej informacji licencyjnej nie posiada (w samym
kodzie amr/3gpp nie ma bodajże żadnej wzmianki licencyjnej).

Spróbuje się jeszcze przyjrzeć zawartości plików .doc. - być może trzeba
 by usunąć odpowiednie zipy z distfiles :-(

Pozdrawiam,
Marek