mam takie cos

Miłosz Rzeźnikowski majkl w op.pl
Sob, 8 Lip 2006, 21:36:22 CEST

chcialem powiedziec ze mam takie cos. jest sobie gra glest i oficialne
źródła wyglądają tragicznie, koniec linii a'la winda,jam itp.
zrobilem temu autoconfig tak jak bozia przykazała tylko, dalem o tym
znać na forum ale ktoś mi zaznaczył ze 'to nie będzię mergowane z main
source tree' a raczej nie miało, miał być poprostu dobry tarball dla
linuksa. jeszcze jest w sumie nie zrobione jak trzeba poniewz jest
biblioteka dzielona a tam jej ma nie byc, jesli ktos chce to to prosze
mi dac znac to dokonce i przesle mu to, o to chodzi ze nie mam gdzie
tego wystawic i jakby wlasnie komus bylo potrzeba i sie chcialo to
proszę bardzo.