kernel-rcd.spec

Przemek Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 10 Lip 2006, 13:17:01 CEST

On Mon, Jul 10, 2006 at 10:54:38AM +0200, Paweł Sikora wrote:

> a co takiego specjalnego ma ten kernel w porównaniu z domyślnym?

no, nie chodzi o to co ma, tylko czego niema: niema suspend2, vserver
ani nic, tylko grsec_minimal

> znaczy się to jest rcd dla ppc aktualnie ?

tak

> to nie rpm, tylko poldek nie obsługiwał nowości rpm-a.
> z tego co widziałem w logach, to już autor poprawił w cvs-ie.

rpm też, nie wiem, może przez to że arch ppc, może przez to że w
chrootcie, a może przez nie rozumiałą dla rpm'a, choć:

[sparky w forge ~]$ rpmvercmp 2.6.15-1-powerpc64 2.6.12
2.6.15-1-powerpc64 > 2.6.12

nie wiem, wiem że 'rpm -Va --nofiles' mi nie przechodziło

jak się te 'provides' sprawdza ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org