SPECS (DEVEL): postfix.spec - up to 2.3-RC9 - NFY - need to update...

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Wto, 11 Lip 2006, 22:35:14 CEST

Dnia wtorek, 11 lipca 2006 17:48, Jakub Bogusz napisał(a):

> Jak to co - wyłączyłeś "some patches".

Napisałem to raczej dla siebie. Coby pamiętać, że ważne te dicty będą. Mimo,
że jednak one się juz budują to postfix ogolnie przestał i nie mam już
pomysłu dlaczego. Pewnie jakieś niedopatrzenie w patchach.

--
Bartosz Świątek